Hulp van bureau Kellerman bij social media campagne ICFON

Bureau Kellerman is al jaren een trouwe sponsor van ICFON. Ze hebben jarenlang de New Tulips’ School ondersteund. Kellerman Bureau in Actie legt zich toe op communicatie. Dit kan bestaan uit het helpen ondersteunen van een bedrijf bij bijvoorbeeld de lancering van producten, maar ook bij het maken van een huisstijl of het opzetten van een social media actie.

Bij ICFON zijn we altijd op zoek naar nieuwe donateurs, zowel particulier maar zeker ook naar bedrijven. De donateursinkomsten lopen terug en een groto sponsor als Inproba heeft helaas besloten ICFON niet langer te ondersteunen. Dit betekent dat als we geen nieuwe grote bedrijven/sponsors vinden we de huidige lopende projecten moeten inkrimpen. Het valt niet mee om nieuwe bedrijven/sponsoren/donateurs te vinden. Vorig jaar is vrijwilliger Cees Embrechts bij ons aangesloten om te kijken of hij ICFON daarbij kon ondersteunen. Daarbij kwam naar voren dat we meer met social media kunnen doen. Omdat dit vraagt om specifieke kennis, hebben, we besloten Bureau Kellerman te vragen om daarbij te helpen. Het mooie is dat zij dit kosteloos doen! Op die manier steunen zij ICFON dus opnieuw!

Wilko en Sandra zijn naar Kellerman in Ouderkerk aan de Amstel geweest om kennis te maken en daarna zijn er twee online meetings geweest, waarin ons uitleg is gegeven over mogelijke campagnes. Zo makkelijk is dat nog niet…. Het kost het nodige en er komt een hoop bij kijken, zoals goede foto’s en video’s aanleveren en het actief bijhouden van je social media accounts. Freek Paul, de directeur van bureau Kellerman, heeft toegezegd dat hij voor 1500 euro een Linkedin campagne om bedrijven aan ICFON te binden wil promoten. Ook dit is natuurlijk fantastisch nieuws! Je weet bij een social media campagne nooit wat het oplevert. Er is gekozen een start te maken met de Linkedin campagne omdat we hopen dat dit bedrijven oplevert die zich aan ons willen binden. Dit levert mogelijk meer op dan een Facebook campagne die met name op particuliere donateurs is gericht.

Ondertussen moeten we mooie foto’s uitzoeken en worden in Nepal filmpjes gemaakt, die we kunnen gebruiken. Binnenkort zal de Linkedin campagne uitgerold worden. Dus mocht u Linkedin hebben, volg dan de pagina ‘ICFON Netherlands’ en promoot dit ook bij vrienden en bekenden.

We zullen u op de hoogte houden van de campagne en hopen dat het mooie bedrijven op levert.

Meld u aan voor de Samachar nieuwsbrief

U ontvangt de nieuwsbrief maximaal 4 keer per jaar en kan deze altijd opzeggen wanneer u wilt.

Na uw inschrijving via dit formulier ontvangt u een email met daarin een bevestigingslink waar u op moet klikken. Pas hierna wordt uw inschrijving doorgevoerd. Veel plezier met het lezen van onze nieuwsbrief.