Via Social media kan ICFON mensen en organisaties benaderen en aan zich binden. En dat is nodig om het goede werk van ICFON te kunnen blijven voortzetten. In de vorige nieuwsbrief meldden wij al dat acht derdejaarsstudenten Business and Entrepreneurship van de Avans Hogeschool in Breda hebben onderzocht wat de mogelijkheden voor Social media zijn voor ICFON. Het leverde een uitgebreide strategie op die helpt om het werk van ICFON meer onder de aandacht te brengen. Nogmaals grote dank aan de studenten voor hun waardevolle inzet!
In de vorige nieuwsbrief deden wij de oproep voor een vrijwilliger die bereid is om de door de studenten ontwikkelde strategie uit te voeren. Susan van Klaveren, eerder al algemeen bestuurslid en voorzitter van onze stichting, heeft zich gemeld om deze taak op zich te nemen. Inmiddels heeft zij de eerste berichten op onze Linkedin-pagina gepost. U kunt ons daar dus nu ook volgen. En als we een goede volgersgroep hebben gekregen op Linkedin, gaan we mogelijk ook aan de slag op Instagram en Facebook.
Hoe kunt u ons helpen?
- Word lid van onze Linkedin-pagina en deel deze met uw contacten.
- Reageer op onze berichten. Dit kan via een duimpje of een comment. Weet dat
comments meer hits en dus aandacht opleveren. - Stuur een persoonlijk berichtje of een mail aan ICFON met daarin een mooie herinnering van een schoolactie of andere wervingscampagne. Wij maken er dan een mooie post van. Wie weet inspireert uw actie anderen om hetzelfde te doen!